Om föreningen

Bostadsrättsföreningen Sommarro består av två flerfamiljshus innehållande 42 lägenheter samt en lokal.

I föreningen finns tvättstuga, torkrum och mangelrum. Det finns även hobbyrum, föreningslokal och cykelförråd/barnvagnsutrymme samt källarförråd. På den lugnt belägna och vackra innergården finns trädgårdsmöbler och flera grillar att nyttja.

TV: Tv genom Bredbandsbolaget. Grundutbud ingår.
Internet: Bredband genom Bredbandsbolaget.

Källsortering finns där medlemarna kan kasta: matavfall, plast, pappersförpackningar och bränbart. Ner för gatan hittar ni även återvinningsstation med: glas, tidningar, metal, batterier, papper, plast.

Föreningen har 4 st garageplatser och 26 st parkeringsplatser: 24 boendeparkeringar med elplint och 2 gästparkeringar. Det finns även gott om gratisparkeringar längst Lindsbergsgatan.